Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pěnice

14. 3. 2009 20:29
Tak nějak to asi bude

 

 Když jsem byla před rokem okradena před Kauflandem,volala jsem ihned na policii.Tam mi sdělili,že ten den jsem už třetí na tom samém místě.Jednalo se o parkoviště.Člověk by si řekl,že tam bude někdo hlídkovat,třeba v civilu,ale kdepak,jenmě pzvali ať přijdu sepsat protokol.Asi tak.

0 0
možnosti

mjb

5. 3. 2009 10:27
Blahopřeji..

...blahopřeji Láďo! Připomíná mi to dobu dávno minulou, ale faktem zůstává,že historie se opravdu opakuje. Od srdce jsem se zasmál. Strašně se také divím,že takový mocný dvojitý doktor se bojí bývalého pěšáka Karla. Těch témat by bylo víc. Je s podivem jakej má ten modrej pták zdravej kořínek, co ho tak živí?

0 0
možnosti

důchodce

30. 9. 2008 14:07
prostě je v tom

bordel, kterému se nelze ani divit.Jako v každé ozbrojené složce tohoto státu.Navíc v instituci, jež má pověst jedné z nejzkorumpovanějších. Ikdyž, mistr Langer v téměř každém rozhovoru neopomene připomenout, že těď už to konečně začne fungovat. Tedy, pokud se mu ten spolek dříve nerozuteče. Ovšem zkušenost říká, že ryba smrdí od hlavy.

0 0
možnosti

kizt

30. 9. 2008 13:41
skromný dotaz

a tyto informace v konečné fázy dostává i ministr Langer-jestliže odpovíte ,že jo-pak je všechno jasný.

0 0
možnosti

CHYREN

30. 9. 2008 13:37
LangerVB...

tenhle přisprostlý puberťák nadělá víc škody, než užitku. Zametá stopy..Kubiceho na něho. Pusťte mně na něj!!;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2533x
Absolvent policejní akademie ČR, odborník na finanční kriminalitu, zejména problematiku praní špinavých peněz, ideový otec problematiky vyhledávání a zajišťování zločineckých zisků, zakladatel a ředitel Finanční policie, později náměstek ředitele Úřadu služby kriminální police a vyšetřování.V červnu 2008 ukončil na vlastní žádost služební poměr u Policie ČR. Více podrobností o autorovi na na www.zimmel.cz.